Skip to content

NOVOGODIŠNJA PRIČA – mogući tekst dečje priredbe

decembar 21, 2011

 

SIPAJTE, SIPAJTE

 

Sipajte, sipajte

Pahulje lake

Srećan vam pad

Padajte, padajte

Belite grad.

 

Letite,letite

Zvezdice zime

Pahulje lake

Veselite, veselite

Nestašne đake.

 

PRVI SNEG

 

Sve je belo, sve je belo,

Grad i selo, polje,gaj.

Celog dana, veče celo

Svud se blista beli sjaj.

 

Bela breza, bela staza,

Bela zvezda, beli cvet,

Bela brada Deda Mraza,

Svud pahulja belih let.

 

Sve je belo, sve je belo,

Bela reka, beli breg.

Celog dana, veče celo,

Tiho sipi, sipi sneg.

 

PESMA:Ala veje,veje…

 

RASPRODAJA

 

Važna rasprodaja!

Na znanje svoj deci:

Prodajem polovnih

dvanaest meseci.

 

Godina je stara

izašla iz mode

pa je zato bolje

u muzej da ode.

 

Istopljenu zimu

Dajem skoro džabe,

Olinjalu jesen

Za dve kelerabe.

 

Za bivše proleće

Tražim deset para,

Izbledelo leto

Ni pola dinara.

 

Navalite deco

Iz grada i sela,

Nigde k’o kod mene

Prava bagatela.

 

CMOKNUĆU TE

 

Sunce para-zima nije,

Čistim stazu do komšije.

 

Kaplje pekmez iz kiflice,

„Dobro veče,komšinice!“

 

Škripe sanke kroz ulicu,

Svira čajnik u frulicu.

 

Sitan šećer s krova praši,

Pobeleli tamburaši.

 

Bela vrata i prozori

Ko će gostu da otvori?

 

Stigao si, Deda Mraze,

Cmoknuću te u obraze.

 

Belo perje veje s krova

I šapuće: Srećna Nova!

 

PRAVLJENJE SNEŠKA BELIĆA

 

U životu važan delić

Jeste onaj Sneško Belić

Da uopšte bude njega

Potrebno je puno snega.

 

Po pravilu svi se prave

Prvo telo onda glave

Šaka uglja dosta biće

Za dva oka i dugmiće.

 

Za nos služi jedna lepa

Pozamašna šargarepa

A da bude sve pod konac

Na glavu mu staviš lonac.

 

Završavaš u tom svetlu

Pod mišku mu staviš metlu.

Sve izgleda tako lako

Onda krene naopako.

 

Strast da svoju smiri slepu

Zec ukrade šargarepu.

Dođe deda-počne dranje

Nije ugalj za igranje.

 

Dođe baba pa te kinji

Lonac služi u kuhinji.

Još da bi sve bilo slađe

Ista sudba metlu snađe.

 

Valjda da se svidi dedi

Sve ostalo sunce sredi.

U životu važan delić

Jeste onaj Sneško Belić.

 

ČOVEK OD SNEGA

 

Kom je stalo i ko hoće

Da cvokoće od hladnoće?!

 

Ko je lud kad vetar duva

Da ga šiba jeza suva?!

 

Ima l nekog da se drzne

Da na mrazu strašnom mrzne?!

 

Kome treba još ta beda

Da se sledi sav od leda?!

 

Ko to voli i ko želi

Sav od snega da se beli?!

 

Ako nije neka greška

To je život Belić Sneška.

 

PESMA:Zima,zima,e pa, šta je…

 

DOBOŠAR

 

Za Novu godinu

To je poznata stvar

Bez mene se ne može

Jer ja sam novogodišnji

Dobošar.

 

POŠTAR

Poštar ja sam što putujem

Što sve čujem,

Vesti nosim s kraja sveta

Nova kažu svuda cveta.

 

Nek je srećna i vesela,

Neka u njoj sunca ima,

Nek su vedra naša čela,

Nek nas greje zima bela.

 

Neka Nova dugo traje,

U veselju i svom sjaju,

Dočekajmo sve najdraže

U đačkome zagrljaju.

 

ČAROBNJAK

Rukav stari nema mira

Zbog pahulja,zbog leptira.

Telefon se stari čuje

Neko nešto poručuje.

 

Javljamo se iz daljine!

Deda Mraz se za vas brine.

Ne spavajte sanke lete,

Brze,lake ko rakete.

 

DEVOJČICA:

 

Večeras,u ponoć,

Nova godina stiže!

Na belcima već zvone praporci beli!

Do neba se snežna prašina diže,

Nova godina mnoštvo darova deli.

 

PESMA:Pismo deda mrazu…

 

PISMO DEDA MRAZU

 

Kažite mi deco

Svako svoju želju

Pišem Deda Mrazu,

starom prijatelju.

 

Na godinu Novu

neka vam se javi

i svakome od vas

mali dar ostavi.

 

Tu je mali Rade

tu je vredna Danka

Rade voli pušku

Danka da se sanka.

 

Za dobroga Ljubu

Nek pošalje trubu

I sestrica Mira

sa njim će da svira.

 

Kovrdžave kose

Lepuškasta,bosa

Cipelice treba

da ne ide bosa.

 

Nek pošalje lutku

Za našu Maricu

Bojki nek donese

jednu malu pticu.

 

I ako još stigne

Od ostalih briga

Neka kupi dobrih

Svezaka i knjiga.

 

Na kraju,neka vam

Pošalje i sreće

Detetu svakome

Barem pola vreće.

 

NOVOGODIŠLJE ŽELJE

 

Želela bih da se mati

Uvek rano s posla vrati

Da se češće naša mama

Veseli i igra s nama.

 

Ja želim da svaki dan

Bude tati radostan

Da dobije novi stan

Divan,sunčan i prostran.

 

Volela bih da mi baka

Bude zdrava,snažna,jaka,

Da smisli još bajku neku

Za mene i moju seku.

 

Ja volim svog deda Tomu

I imam jednu želju žarku

Da mu izlečim reumu

I da šećem s njim po parku.

 

DEČAK:

 

Dragi moji drugovi heroji u klupi

uskoro će Deda Mraz ovamo da stupi.

Svi smo uzbuđeni i srce nam lupa,

Dan dečije radosti proslavljamo skupa.

Već se čuju koraci,sve bliže i bliže…

 

DEVOJČICA:

 

Čujte,neko kuca!

DEVOJČICA 2:

 

Deda Mraz nam stiže!

 

DEČAK:

 

Dobro nam došao!

Kakva čast za nas!

 

DEČAK 2:

 

Bolje vas našao!

Stigoh i do vas!

Umoran od puta,svima vam se klanjam!

 

DEVOJČICA:

 

Malo se odmori nakon putovanja!

 

DEČAK 2:

 

Deco moja draga,

najlepše vas molim,

Otpevajte nešto

Ja muziku volim.

 

SVO TROJE:

 

Vrlo rado!

 

DEVOJČICA 2:

 

A ti,dotle se odmori!

 

DEČAK 2:

 

A sad,molim pažnju!Pesma nek se ori!

 

PESMA: Deda Mraz

 

DEČAK 2:

 

Za muziku ovu,veliko vam hvala!

Osvežila me je,novu snagu dala!

 

DEVOJČICA:

 

Ja znam jednu pesmu za priliku ovu.

Naučila sam je za godinu Novu!

 

DEČAK:

Da čujemo odmah pesmu,

ja predlažem!

 

DEVOJČICA 2:

 

Usvojen je predlog,

Potpuno se slažem!

 

DEVOJČICA 1:

 

Za Novu godinu žali se Vlada,

Dobijamo brdo igački,čokolada.

 

Mama i tata tog dana žure

Da mi svašta donesu,poture.

 

A meni je stalo,za godinu neku

Da mi donesu brata ili seku.

 

 

 

DEČAK1:

 

Lepa je pesma,i još lepša želja!

I ja želim vama sreće i veselja,

U Novoj godini i kroz život ceo…

A šta vi želite-to bi znati hteo?

 

Dečak:

 

Želim da petice pljušte kao kiša,

Da mi svakog dana padaju sa neba,

da ih imam više nego što mi treba,

I da višak petica menjam za slatkiše…

 

DEČAK 2:

 

Ta će ti se želja ispuniti lako,

Dobro zagrej stolicu,pa će biti tako!

 

DEVOJČICA 1:

 

A ja žarko želi da mi niknu krila,

Da postanem moćna i najlepša vila,

I da oko mene druge vile kruže,

Ja da naređujem-one da me služe!

Da leškarim tako preko celog dana…

 

DEČAK 2:

 

Ne može,jer to je želja gotovana!

Nema blagostanja i sreće bez rada.

Ko visoko leti,znaj da nisko pada!

 

DEVOJČICA 1:

 

Ah,priznajem grešku,zaista je tako.

Kako da je ispravim?

 

DEČAK 2:

 

To je vrlo lako,reci drugu želju,i biće u redu!

 

DEVOJČICA 2:

 

Želim da pevači pesmu nam izvedu!

 

PESMA: Mi čekamo Deda Mraza

 

DEČAK:

 

Pesma je divna i dušu mi blaži.

Hajde,deco i vi svoju želju kažite!

 

Želela bih da se mati

Uvek rano s posla vrati

Da se češće naša mama

Veseli i igra s nama.

 

Ja želim da svaki dan

Bude tati radostan

Da dobije novi stan

Divan,sunčan i prostran.

 

Volela bih da mi baka

Bude zdrava,snažna,jaka,

Da smisli još bajku neku

Za mene i moju seku.

 

Ja volim svog deda Tomu

I imam jednu želju žarku

Da mu izlečim reumu.

 

 

DEČAK 3:

 

Želeo bih da mir celim svetom vlada,

Da ne bude rata,da niko ne strada.

Da se ljudi slažu,i svi da se vole,

Da umesto oružja izgrađuju škole…

 

DEČAK:

 

Poslušajte šta vam velim,

Svi imate divne želje.

Ja iskreno svima želim

Sreću,zdravlje i veselje.

 

PESMA:Čekamo je,čekamo je…

 

DEČAK 2:

 

Nova godina stiže

Pesma se najlepša čuje

Veselje je sve bliže

Nova godina tu je!

 

DEVOJČICA 3:

 

Noćas nebo neka cveta

Noćas nek veselje traje

Ruke sve u zagrljaje

Dok je sunca,dok je sveta!

 

I drugujte,i volite,

I živite svi u miru

Radujte se,radujte se,

Cvetu,ptici i leptiru!

 

I živite sa lutkama,

I živite sa medama,

I pevajte s gugutkama

Igrajte se sa dedama.

 

I živite đački svete

Nek polete sve konfete

Novo leto svako želi

Deda Mraz nek poklone deli!

 

NEMOGUĆA NOVOGODIŠNJA PESMA

 

Čim godina stara ode

I čim nova dođe,

Nek čestita ovca vuku

I vuk njoj takođe.

 

Čim godina stara mine

I novoj ključ preda

Nek mravojed cmokne mrava,

I mrav mravojeda.

 

Čim godina stara klisne

Umorna od svega

Nek poljubi žabac rodu

A i roda njega.

 

Čim godina stara zbriše

Da novoj ne smeta

Neka lovac mahne zecu

Neće biti šteta.

 

Nek bar ove prve noći,

Nek bar prvog jutra,

ni mrav,ovca,ni zec,žabac,

ne misle na sutra.

 

Nek odlože svoje brige

U najbliži depo

Nek i njima toga dana

Bude malo lepo.

 

SREĆNA NOVA GODINA

Mnogo načina ima

Bezbroj reči i slova,

Da se poželi svima

Srećna godina nova.

 

Baki,mami i tati

I dedi- ko ga ima

I maloj seki i bati

Neka je srećna svima!

 

Bila jedna godina,

ništa nije valjala,

Zato je i nema,

zato je ponavljala.

 

Dolazi nam Nova,

Kažu biće bolje.

Ako tako ne bude – ŠIROKO JOJ POLJE.

ZDRAVICA

PESMA

KRAJ

Sanke lake odletele,

Niz planinu,niz put dug,

a sa njima srećno stiže

Da nam noćas bude drug.

 

I verujte,kad vam kažem,

Za vas deco, nije šteta,

Na sankama usred zime

Obići će pola sveta.

 

 

 

From → Srpski jezik 1

3 komentara
  1. Danijela permalink

    Mnogo mi se dopada tekst. Recite mi da li ima neke muzika koja prati ovu predstavu? Bila bih vam veoma zahvalna na odgovoru. Radila bih ovo sa mojim predskolcima za Novu godinu.

  2. super je ovaj tekst mnogo mi se svidja

  3. Nadija permalink

    Super tekst,ali mislim da ako je vec zima i sad ce nova godina da bi trebalo da vise pjesama o zimi i o Novoj godini

Ostavite odgovor

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

Pridružite se 77 drugih pratioca

