Skip to content

Grad Niš

decembar 3, 2011

U Regionalnom centru u Nišu, dana, 03.12.2011. godine prosvetnim radnicima koji su pohađali seminar ,,BTF u nastavi“  podeljeni su sertifikati. Dat je kratak pregled seminara, predstavljen je zajednički sajt sa blogovima. Navedeni su neki od blogova, još jednom je ukazano na to ,,kako treba, i kako bi moglo“ . Seminarom su svi bili zadovoljni, naročito oni koji ranije nisu imali nekih iskustava sa blogovima i sa društvenim mrežama.

Lično meni ovaj seminar je pričinio veliko zadovoljstvo, njegov završetak se pretvorio u novonastali blog i traganje za novodobijenim prijateljima, kolegama učesnicima seminara.

Potrebno je ponekad imati s kim podeliti svoje i iskustvo i neiskusvo.

From → DOGADJAJI

2 komentara
  1. И ја сам уживала у овом семинару, мада они који не схватају о чему се ради, рећи ће да нисмо могли да делимо утиске преко интернета, али биће у великој заблуди, јер ми се чини да је овај семинар окупио много позитивних и креативних људи презасићених разноразних “семинара“ и жељних знања, јер како Зоран рече: “Знање је моћ!“

  2. Meni je bilo zadovoljstvo, ja sam prvi put na seminaru nešto novo naučila… Naravno trebam još mnogo toga da naučim ali za početak ja sam prezadovoljna.

Ostavite odgovor

