Skip to content

Naučio sam…

decembar 6, 2011

Najbolji školski čas je sedeti na podu ispred nogu starije osobe.

Kada si zaljubljen, to se vid.

Kada mi samo jedna osoba kaže „ulepšao si mi dan… „, onda je moj dan sasvim drugačiji.

Da je najmirniji osećaj na svetu, kada ti dete zaspi u naručju.

Da je važnije biti ljubazan nego biti u pravu.

Da nikada od deteta ne smeš odbiti poklon.

Da se uvek možeš za nekoga moliti, ukoliko sam nema snage da može sebi pomoći na drugi način.

Da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život od tebe zahteva, uvek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.

Da je ponekad sve što je nekome potrebno, nečija ruka za držanje i srce za razumevanje.

Da je život kao rolna toaletnog papira. Što je bliže kraju brže ide.

Da treba da budemo zahvalni što nam Bog ne daje uvek ono što tražimo. Da se novcem ne mogu kupiti čast i stalež.

Da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.

Da je ispod svačijeg tvrdog oklopa neko ko želi da je cenjen i voljen.

Da Bog nije sve učinio u jednom danu. Zašto ja mislim da mogu?

Da činjenice, ako ih ignorišem ili izbegavam, ne menjam.

Kada planiraš osvetiti se nekome, time samo dozvoljavaš sebi da te ta osoba nastavi vređati.

Da ljubav, a ne vreme, leči sve rane.

Najlakši način da kao ličnost rastem je da se okružim ljudima koji su pametniji od mene.

Da svako koga sretneš zaslužuje da ga pozdraviš s osmehom.

Da niko nije savršen, dok se ne zaljubiš u njega.

Da je život tvrd i zahtevan, ali da sam ja žilaviji i izdržljiviji.

Da dobre prilike nikada nisu izgubljene; neko će se uvek poslužiti onima koje ti propustiš.

Kada naučis da živiš u luci gorčine, sreća će se uvek sidriti negde drugde.

Da bih voleo da sam svom dedi, pre nego što je umro, još jednom rekao da ga volim.

Da treba podeliti reči koje su nežne i mekane, jer ćeš ih sutra možda morati pojesti.

Da je osmeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.

Da ne mogu da biram kako ću da se osećam, ali da mogu odlučiti šta ću da uradim sa tim.

Da, kad ti jednom novorođeno unuče uhvati mali prst svojom šačicom, ti si zarobljen doživotno.

Da svi žele da žive na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se penješ.

Da je dobro davati savet samo u dva slučaja: kada ga neko traži ili kada je pitanje života i smrti.

Što imam manje vremena, više stvari mogu uraditi

Ujed psa neće proći ako psa ubiješ.

A.R.

From → Lepe reči

2 komentara
  1. Odlične škole si prošao. Sviđaju mi se lekcije koje si naučila/o.🙂

  2. Svi mi smo malo zalazili ili pak redovno posećivali te časove…

Ostavite odgovor

