Skip to content

Zlatni dan

februar 19, 2012

ZLATNI DAN (Bisera Veletanlić)

Šta to stalno izvlači iz sjećanja, zlatno obojen dan.
Kada smo se prvi put poljubili ti i ja.
Slučajni svedoci nase ljubavi, dok odkucava sat.
Poruke na zidu pune nežnosti, ovaj stan.

Kad mi istekne vreme i krenem lagano,
Još jednom bih htela da dotaknem samo u mislima
Taj savršen dan, dan ljubavi.
Kad mi istekne vreme, ja hoću za sebe
Da dva tri minuta, da mislim na tebe ,
Pre odlaska u večiti mrak.
Hoću zlatni dan, suncem okupan.

Zašto stalno dolazi pre spavanja zlatom obojen dan.
Odbačena odjeća kraj kreveta, ti i ja.
Zraci sunca, znoj na tvojim leđima i u očima sjaj.
Sveća što dogoreva nad srećnima.
Tužan kraj.

Kad mi istekne vreme i krenem lagano,
Još jednom bih htela da dotaknem samo u mislima
Taj savršen dan, dan ljubavi.
Kad mi istekne vreme, ja hoću za sebe
Da dva tri minuta, da mislim na tebe ,
Pre odlaska u večiti mrak.
Hoću zlatni dan, suncem okupan.

From → Muzika

Ostavite komentar

Ostavite odgovor

